2016年11月30日星期三
Oris e la F1 Team Williams
A rischio di devoti sconvolgenti di NASCAR, Indycar, rally, drag-racing, e altre forme di motorsport, il consenso globale è che la Formula 1 rappresenta la punta di diamante. No, fanno si che il bordo sanguinamento della tecnologia da corsa. Elettronica, materiali, telemetria, i combustibili, la sicurezza, le comunicazioni, la progettazione di pneumatici, aerodinamica - è il nome della zona, e la Formula 1 è molto più avanti del resto del mondo che rende le altre forme di corse automobilistiche sembrano primitiva.
E mentre la Ferrari sosterrebbe questo, pur avendo avuto non pochi dipendenti britannici, l'Inghilterra è il cuore del progetto F1. E 'il luogo della creazione della stragrande maggioranza dei telai, ed è la cava dove i motori sono interessati; Dopo tutto, il "vincente" del motore di tutti i tempi è venuto da Cosworth nel Regno Unito. Vieni a pensarci bene, più di un paio di telaio Indycar ha avuto origine nel Regno Unito.
E che cosa ha a che fare con gli orologi? Semplice: nel corso degli ultimi anni, i due sono diventati indissolubilmente legati al di là dei meri driver di assunzione come ambasciatori. Più evidenti sono il rapporto TAG-McLaren / TAG-Heuer, e, più recentemente, l'associazione della Ferrari con Panerai, anche se quest'ultima comprende anche i collegamenti spirituali alle vetture stradali. L'appello è evidente: mentre noi che adorano gli orologi meccanici non hanno bisogno di scuse per rispettare la brillantezza di ingegneria di un orologio, per il mondo in generale, la Formula 1 è molto più importante ed eroico. Quindi niente di meglio rafforza l'intero concetto di ingegneria di altissimo livello che una qualche forma di collaborazione con un team di F1.
Tra le ultime novità sottolineare che la sinergia va oltre una patch sulla tuta ignifuga del conducente, e una decalcomania sul serbatoio del carburante, è Oris, il cui rapporto con il team di grande successo Williams F1 è stata sottolineata da una visita alla loro fabbrica. Il privilegio accordato alla stampa orologio non può essere sottovalutato: le squadre di F1 raramente permettono outsider di vedere il cuore della loro fabbriche, come lo spionaggio industriale è una minaccia costante. L'utilizzo di telecamere è stata del tutto proibito.
[L'embargo fotocamera non è semplice paranoia. Questa stagione di F1 è stata segnata dal furto di Ferrari 'segreti di progettazione, i documenti trovare la loro strada per un ingegnere McLaren. Al momento della scrittura, i due sono testa a collo in testa, in modo che possa creare dello sport più grande di sempre sconvolto.]
Lanciando il suo nuovo TT3 Chronograph secondo fuso orario, Oris ha paragonato la engineerin g del loro ultimo orologio con quello di una vettura di F1 Williams, senza troppo Madison Avenue Toro feci. E coloro che hanno visitato entrambi gli stabilimenti di F1 e guardare atelier notare che la differenza principale è la dimensione dei componenti. Avanzate strutture di calcolo, CAD / CAM, le condizioni di lavoro senza macchia - li trovano in entrambi. Ma saremmo sicuri amano vedere la manifattura di orologi che ha bisogno di una galleria del vento ...
Fianco a fianco, le somiglianze sono state elaborate per noi: 'cinturino e Williams' The Oris pneumatici entrambi richiedono flessibilità e durata. L'analogia paragona la fibbia di elementi di fissaggio della ruota. L'orologio-case e il corpo macchina? Parole come "snella" e "aerodinamica" sono stati utilizzati. Più seriamente, sia il TT3 e Williams utilizzano fibra di carbonio, titanio, leghe assortiti e rivestimenti DLC. E entrambi richiedono - categoricamente - precisione microscopica nella loro fabbricazione.
Un tratto? Forse. Ma un orologio batte a tipicamente 28,000bph. Si tratta di una velocità di gran lunga inferiore rispetto ai regimi di rotazione di un motore vettura di F1, ma che corre per due ore di gara e poi è ricostruita. Un orologio da polso? Che funziona 24 ore al giorno, 365 giorni all'anno, con di solito due-cinque anni tra la manutenzione. Quindi, qualsiasi tecnico vi dirà: che è altrettanto impressionante. Vedi altro orologi repliche e Rolex Yachtmaster
2016年11月16日星期三
L'effetto nostalgia di orologi d'epoca
Questo è un pezzo che ho pensato di scrivere per un bel po 'di tempo. Per prima cosa definiamo Nostalgia; Secondo il dizionario Webster, Nostalgia è "pio asure e tristezza che è causata da ricordare qualcosa dal passato e che desiderano che si potrebbe sperimentare di nuovo". Wow, per coloro che hanno interessi radicati nella storia, questo può essere un effetto molto potente. Ma tutti si sia piacere o soffre di nostalgia più volte al giorno. In realtà direi che la nostalgia non ha nulla a che fare con qualcosa di ricordarsi del passato. Abbiamo
messo uno stato emotivo all'interno di un'epoca, o di uno specifico
fotogramma, e scegliere a idealizzare quel momento specifico. Si deduce che perché ricordiamo la sensazione di felicità al parco; la nostra infanzia deve essere stata migliore che adesso, o almeno speriamo che era.
Notalgia non deve venire dalla personalizzazione. Se, infatti, l'immagine in alto a sinistra mostra una rara Piaget ultrasottili automatico che era ed è ancora il più sottile ultrasottile automatica mai prodotto. Di possedere uno degli originali è così divertente avere perché racconta una storia che tutti possono godere. Ecco perché l'industria degli orologi di lusso è concentrata sul rifacimento di alcuni dei loro pezzi vintage più ambiti come un orologio moderno - e loro hanno avuto un enorme successo nel farlo ... perché? il potere della nostalgia.
Vedi altro Replica orologi svizzeri e Breitling Cockpit
Quando prendo in mano e indosso un orologio d'epoca come quello per la vendita
al adamvintage.com, mi fa avere la sensazione di essere lì, immaginando
ciò che quest'uomo era simile e la storia di come questo è stato
ricevuto.
Questo particolare pezzo era appartenuta al famoso produttore Daniel
Mann, che rende certamente più emozionante, ma oltre a ciò, questo
modello ovale uomo Jaeger-LeCoultre è molto difficile da trovare sul
mercato, perché così pochi sono stati fatti. Rarità, e le emozioni che porta a certe persone è un argomento totalmente diverso suppongo.
Ma il potere di nostalgia può infatti, emotivamente, si mettono
indietro nel tempo, proprio come una macchina del tempo (ancora da
inventare).
Come ho detto prima, l'effetto di Nostalgia su una persona può essere davvero potente. Quando mi sono ripresa il orologio da tasca mostrato qui sotto (a destra) per la prima volta, ero ipnotizzato da diverse cose.
Ho visto l'artigianato mano incredibili del quadrante e quanto tempo e
abilità che è stato messo nella personalizzazione estrema.
L'orologio da tasca sul lato interno è anche inscripted, rivelando che
questo orologio è stato dato da Julia e Imogene al loro papà a Natale
1903. Si tratta di un orologio da tasca super fine, realizzato da uno
dei più esclusivi produttori svizzeri di quel tempo, un regalo costoso
anzi come la scritta sul quadrante non è applicato, ma parte integrata
nel resto del disegno.
Mi fa sentire come se avessi qualcosa con significato, ho immaginare
l'emozione di dare questo dono in questo periodo di tempo e quanto deve
essere stato apprezzato e amato da loro papà.
Un tempo in cui i regali davvero avevano significato e acquistati con
l'idea che dureranno per sempre, perché allora, è così che le cose sono
state fatte.
Notalgia non deve venire dalla personalizzazione. Se, infatti, l'immagine in alto a sinistra mostra una rara Piaget ultrasottili automatico che era ed è ancora il più sottile ultrasottile automatica mai prodotto. Di possedere uno degli originali è così divertente avere perché racconta una storia che tutti possono godere. Ecco perché l'industria degli orologi di lusso è concentrata sul rifacimento di alcuni dei loro pezzi vintage più ambiti come un orologio moderno - e loro hanno avuto un enorme successo nel farlo ... perché? il potere della nostalgia.
2016年11月1日星期二
Yachltd.com Review: Funny Typo, Not So Funny Audemars Piguet Replica
This Yachltd.com review is dedicated to a signature watch, made with
one of the best movie badasses in mind: mister Arnold Schwarzenegger.
Just in case you have no idea which is the watch in question, let me
clarify it: it's the bulky, manly and overpowering Audemars Piguet
Arnold Legacy replica. Just like the Terminator, this Audemars Piguet replica is both loved and hated by aficionados.
This Royal Oak Offshore is a special edition from Audemars Piguet, dedicated to Mr. Schwarzenegger and named The Legacy.
The model I purchased from these guys is a little different from the original, featuring a white dial and brushed stainless steel case. Honestly, I find this a little more appealing than the original, but that's just my personal taste.
The dial of this Audemars Piguet replica looks good, and if the original came in this color scheme, it would have been tough to spot it as a fake. The tell that could give it away as a fake is the date window, which has no magnification and it uses another font.
The first issue with this Audemars Piguet Arnold replica is the strap. The “leather” on the back is really, really cheap and basically, not leather, even though you can read on it “genuine leather”. Yeah, right! You can see the very poor quality by just looking near the stitching.
The second issue is that it comes with a Japanese Quartz movement, so functionality-wise, there's not much to say, these mechanisms being more reliable than their automatic counter parts. But where is the problem here? The problem is that you have to change the battery at some point, and I prefer to have this done by a professional. How can I do that when on the back side, the writing says SDHWARZENESSER?
When I saw this the first time I couldn't stop laughing. Small details like this make or break a watch. Just like the Terminator WILL BE BACK and will terminate the Chinese Flair aka Yachltd.com.
Audemars Piguet replica and their other brands are listed on the left side of the page. They don't have that much of a variety, focusing only on the better-known brands, especially Rolex.
Pictures are of their actual stock and are watermarked with “chineseflair”. The funny thing is that the picture of this Audemars Piguet replica shows the spelling mistake and I didn't notice it until I received the watch.
Also, they don't know their merchandise very well and you lose a lot of time with emails going back and forth, just to explain a simple issue.
They estimate the delivery time at around 15 days and I received the Audemars Piguet Arnold replica in something like three weeks. It should had been a little faster if you ask me.
So, fast? No. Reliable? I guess it is reliable since I received the Audemars Piguet replica undamaged.
After seeing the funny typo on the back of my Audemars Piguet replica, I sent them an email and a picture explaining the issue. Oh, and by the way, if you wish to exchange your timepiece, you can only do so with an identical one. That kind of sucks, right? Since every Audemars Piguet Arnold Legacy replica has that issue, what is it good for?
Whatever, I kept the watch, it runs well and it can sort of pass as an original if no one takes a look at the back.
But, please don't get me wrong, I am not pleased with this.
All in all, I can't say that this is a great return policy. Better than some, worse than most, since they don't do refunds and you can only exchange a certain piece for the same model.
It is definitely not the worst seller out there, but not the best, either. Let's say that I had bad luck picking this exact same model, but I honestly doubt that this is the only sub-par merchandise sold. This being said, the return policy is a little restrictive.
I won't order here any time soon, but I will give them another chance in the future, just to check up on them. I'll be back!
vedere di piu
orologi e Rolex Datejust II
Quality: Are These Watches Any Good?
I'll be honest with you: I may be the biggest victim of marketing. After binge-watching some older action movies, things became very clear to me: the Terminator is one serious badass. Hence, my decision of getting an Audemars Piguet Royal Oak Offshore Replica for this Yachltd.com review, the Audemars Piguet Arnold Legacy replica.This Royal Oak Offshore is a special edition from Audemars Piguet, dedicated to Mr. Schwarzenegger and named The Legacy.
The model I purchased from these guys is a little different from the original, featuring a white dial and brushed stainless steel case. Honestly, I find this a little more appealing than the original, but that's just my personal taste.
The dial of this Audemars Piguet replica looks good, and if the original came in this color scheme, it would have been tough to spot it as a fake. The tell that could give it away as a fake is the date window, which has no magnification and it uses another font.
The first issue with this Audemars Piguet Arnold replica is the strap. The “leather” on the back is really, really cheap and basically, not leather, even though you can read on it “genuine leather”. Yeah, right! You can see the very poor quality by just looking near the stitching.
The second issue is that it comes with a Japanese Quartz movement, so functionality-wise, there's not much to say, these mechanisms being more reliable than their automatic counter parts. But where is the problem here? The problem is that you have to change the battery at some point, and I prefer to have this done by a professional. How can I do that when on the back side, the writing says SDHWARZENESSER?
When I saw this the first time I couldn't stop laughing. Small details like this make or break a watch. Just like the Terminator WILL BE BACK and will terminate the Chinese Flair aka Yachltd.com.
The Site: Usability and Design
The homepage looks really kitschy, but I think we can't expect anything less from a Chinese website. Anyway, it seems that these guys don't master the English language very well, as you can also see from their banner, where instead of “promo code”, it spells “prono code”.Audemars Piguet replica and their other brands are listed on the left side of the page. They don't have that much of a variety, focusing only on the better-known brands, especially Rolex.
Pictures are of their actual stock and are watermarked with “chineseflair”. The funny thing is that the picture of this Audemars Piguet replica shows the spelling mistake and I didn't notice it until I received the watch.
Service: Is Their Staff Any Good?
Well, I'm not very pleased with them to be honest. The only way to get in touch is through email/contact form and their response time is just as stated, they reply within 24 hours, but they are sort of rude. This may be a consequence of not having a good command of the English language.Also, they don't know their merchandise very well and you lose a lot of time with emails going back and forth, just to explain a simple issue.
Shipping: Is It Fast and Reliable?
They offer two kinds of shipping: EMS and International Air Shipping, costing $25, respectively $14. I went cheap for this Audemars Piguet replica and I chose the latter.They estimate the delivery time at around 15 days and I received the Audemars Piguet Arnold replica in something like three weeks. It should had been a little faster if you ask me.
So, fast? No. Reliable? I guess it is reliable since I received the Audemars Piguet replica undamaged.
Return Policy: Is It Reasonable?
First of all, they don't do refunds. You get a 90 day warrantee (1 year for SWISS) where they repair the watch. No exchange period is stated, but, as previously said, English is not their thing.After seeing the funny typo on the back of my Audemars Piguet replica, I sent them an email and a picture explaining the issue. Oh, and by the way, if you wish to exchange your timepiece, you can only do so with an identical one. That kind of sucks, right? Since every Audemars Piguet Arnold Legacy replica has that issue, what is it good for?
Whatever, I kept the watch, it runs well and it can sort of pass as an original if no one takes a look at the back.
But, please don't get me wrong, I am not pleased with this.
All in all, I can't say that this is a great return policy. Better than some, worse than most, since they don't do refunds and you can only exchange a certain piece for the same model.
The Bottom Line
To sum up this Yachltd.com review, I can tell you that this is not quite the best place to shop for replicas.It is definitely not the worst seller out there, but not the best, either. Let's say that I had bad luck picking this exact same model, but I honestly doubt that this is the only sub-par merchandise sold. This being said, the return policy is a little restrictive.
I won't order here any time soon, but I will give them another chance in the future, just to check up on them. I'll be back!
订阅:
博文 (Atom)